WOLWERIN

Životaschopnost: 6
Útočné číslo: (+2+5/+2) = 7/+2 +zvláštní útok
Obranné číslo: (+3+3) = 6
Odolnost: 19
Velikost: B
Zranitelnost: humanoid, ale HO
Pohyblivost: 9/humanoid
Inteligence: 3 (nekomunikuje)
Přesvědčení: neutrální
Poklady: 200/5
Zkušenost: 400

Popis:
Wolwerin v celé své kráse. Wolwerin je necelé dva sáhy vysoký tvor s šedozelenou zrohovatělou kůží, podobnou hadí. Hlavě dominují zejména uši, které se náramně podobají uším krollů a stejně tak i fungují (viz parametry krollího ultrasluchu). Nejnápadnější na celém jeho těle je bezesporu velký hrb umístěný na zádech, v němž se nacházejí spóry produkující jed. Hrb ho nutí k přikrčenému pohybu a to mu na rychlosti zrovna nepřidává, vynahrazuje si to překvapivou obratností v boji, kdy s drtivou přesností zasahuje svými pařáty nechráněná místa protivníka.
Způsob života:
Wolwerin je samotář, jen asi jednou do roka se vydává do nitra hor, kde na předem vytyčených místech dochází k páření. Jelikož samice nikdy nevyjde na slunce, je to právě on kdo musí opustit své doupě a vydat se za ní. Co se týče stravy, živí se výhradně syrovým masem ale lahůdku pro něj představují jakákoliv vejce. Své doupě si buduje na úpatí hor, v některé opuštěné jeskyni poblíž horských lesů, jež mu poskytují dostatek potravy. Kohokoliv koho zaregistruje ve svém revíru považuje za kořist - jedinou výjimkou jsou tvorové o velikosti D a E před kterými instinktivně prchá do svého doupěte.
Zvláštní útok:
Wolwerin se jakoby "nafoukne" a z úst vypustí nazelenalý, rychle se šířící oblak jedovatého plynu o síle: odl -6- ochromení na 2 kola / 2-12 životů. Dosah je 5 sáhů. Je ho schopen použít jednou za tři kola. To samé nastává při zásahu hrbu, ale 2x silněji.





Lektvar černého rytíře

Podoba:
Je uchováván ve speciální nádobě z tmavě zeleného zvláštně připraveného skla, se znakem rytířské rukavice držící kladivo. Uzávěr je zhotoven z ryzího zlata a tvarem připomíná hlavu rytíře s s ocelovou přilbicí. Celý flakónek je vysoký patnáct coulů a široký pět. Vlastní tekutina je šedočerné barvy s lehce olejovou konzistencí. Jeho zápach není zrovna vábný, jelikož je cítit po zkaženém mase (past: odl -3- nic/zvracení) a jeho chuť je mírně nasládlá.
Historie:
Lektvar černého rytíře. Co se týče původu tohoto lektvaru, je známa jen z poloviny. Asi před třemistypadesáti lety žil na jednom ostrově poblíž dalekého Toskalu temný pyrofor zvaný Woltér. Neměl mnoho přátel, zato nepřátele by mohl počítat po desítkách. K nejsilnějším z nich patřilo společenství paladinů žijící nedaleko od "jeho" ostrova, kteří se jako nezmarové pokoušeli neustále vniknout do nitra jeho pevnosti, kde si pracně vybudoval svou temnou laboratoř. Marně hledal způsoby jak se jich zbavit jednou pro vždy. Až jednou, když listoval starými kronikami, objevil něco co ho velmi zaujalo. Byl zde popsán souboj paladina a černého rytíře. To ho natolik zaujalo, že se rozhodl pokusit se část vlastností černého rytíře napodobit a jak je podle lektvaru patrno, povedlo se. Do své smrti jich vyrobil snad na čtyřicet, ale co se snimi a s postupem vedoucím k jeho výrobě stalo, to bohužel dnes nikdo neví.
Účinky:
Po vypití celého obsahu lektvaru bude mít postava tyto výhody: její fyzická síla bude vykazovat po dobu účinku lektvaru bonus +5, co se týče psychické síly, bude mít bonus +2 proti psychickým kouzlům, její regenerace bude téměř dvojnásobná (4 životy za spánek), všichni nemrtví s životaschopností menší než 5 se k ní budou chovat s úctou a poslechnou jí. Proti postavám se ZkD přesvědčením má navíc bonus +1 na útok i na obranu.

Doba trvání: 3 dny
Vedlejší účinky: 20% získá ZkZ a po dobu trvání klesne charisma (není-li nižší) na 7




- Melvin -





návrat do obsahu